Digiturk Başvuru, LigTV Başvuru Ana Sayfa
Forum Anasayfası Forum Anasayfası >Digiturk >Digiturk Plus
  Aktif Konular Aktif Konular
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Digiturk


beIN Sports



DigiNet, Digiturk İnternet Paketleri

Digiturk Plusı iade almayan servis,630TL fatura

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz




Yazar
Mesaj
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
cemsandman Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 08.Ekim.2010
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 3
  Alıntı cemsandman Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Digiturk Plusı iade almayan servis,630TL fatura
    Gönderim Zamanı: 08.Ekim.2010 Saat 21:44


Merhabalar,
Ankara Yenimahalle ilçesinde oturan bir Digiturk üyesiyim ve başımıza son aylarda gelen bir mağduriyeti sizlerle paylaşmak istiyorum...
 
2007 den bu yana Digiturk üyesiyim ve 2009 Ağustos-2010 Ağustos ayları arasında Digiturk Plus üyeliğim söz konusuydu.
Yeni bir fatura dönemine (her ayın 3 ü) girmeden Temmuz sonu Ağustos un ilk günlerinde Digiturk ile görüşerek Digiturk Plus üyeliğimin sona erdiğini ve ayrıca Digiturk üyeliğimin de sona ermesini talep ettim. Digiturk Plus üyeliğim istediğim gibi sona erdirildi ve merkezle yaptığım telf. görüşmesinde bana en kısa süre içerisinde herhangi bir teknik servisi adresime çağırarak Digiturk Plus kutusunu teslim edebileceğim bildirildi.
Digiturk üyeliğimin iptal yerine bir ay süreyle dondurulmasına karar verildi. Ağustos sonlarında yeni bir adrese taşındım ve tekrar kurulum yapılması için ve aynı zamanda Digiturk Plus kutusunu teknik servise teslim etmek için bu yeni ev adresime çağırdığım.
 
Evimize gelen  teknik servisine bu Digiturk Plus kutusunu üyeliğimin bitmesinden kaynaklı teslim almaları gerektiğini dile getirdim fakat Digiturk üyeliğimin halen aktif olduğunu söyleyerek bu Digiturk Plus kutusunu teslim alamayacağını, başka bir kutuya ihtiyaç olduğunu dile getirerek Digiturk Plus kutusunu teslim almadı. Digiturk Plus üyeliğimin sona erdiğini söylememe rağmen Digiturk Plus kutusuna tekrardan kurulum yaptılar ve gittiler.
 
Digiturk merkezine ve servise ayrı zamanlarda üç kez kutu teslimi için başvurup evime çağırdım hep aynı sonuçla karşılaştım. Her geldiklerinde bu Digiturk Plus kutusunu almadan gittiler. Oysa Digiturk Plus üyeliğim sona erdiğinde merkezle olan görüşmemde herhangi bir servisin teslim alacağını söylenmişti fakat olmadı.
Son çare olarak üyeliğimin sona erdirilmesini ve Digiturk Plus kutu iadesini tekrar talep ettim ama bu da olmadı.
 
Bu ayki faturama üç gün önce baktığımda gözlerime inanamadım Shocked.
Faturamızda 628.90 TL ücretlendirme yapılmış. Fatura detayında -PVR Kutu Satış Bedeli  (üye1) 619.00 TL - yer alıyor. Cry
 
619 TL lik bu kutu ücretinin iptalini merkezi arayarak istedim ve 48 saat içinde aranacağım söylendi 48 saat doldu ve halen aranmadım.
Eğer bu kutu ücreti bizden alınırsa bir tüketici olarak biz mağdur edilmiş olmuyor muyuz. Bu durumda bırakılmamız bilgisiz ve söylediklerimizi dinlemeden üyeliğimizin sona erdirildiği Digiturk Plus kutusuna yeniden kurulum yapan teknik servisin suçu değil midir ?
Ayrıca Digiturk Plus kutusu bize zorla satılmış olmaz mı?
 
Yeni adrese 2010 Ağustosta kurulum yapan teknik servise bu Digiturk Plus kutusunu teslim almaları gerektiğini başta söyledik ama bizi hiç dinlemeyip Digiturk Plus kutu üzerine tekrar kurulum yaptılar. Kısacası bizi Ankara  servisi mağdur etmiş bulunuyor.
Son üç gündür inanın bu konuyu çözüme kavuşturmak için uğraşıyorum fakat  teknik servisiniz bize hiç yardımcı olmuyor ve üstüne üstlük bir de " bu bizim sorunumuz değil bu sizin kendi sorununuz, bizi ilgilendirmez" diyerek bizi daha çok üzüyorlar...
 
Digitürk'ün yetkili birimlerinin en kısa süre zarfında, en son Ekim 2010 faturamızda yer alan Digiturk Plus ücreti hakkında gereğini yapmasını önemle rica ediyorum.
Bu konuda bize yardım edeceğinizi umar ve mağdur etmemenizi diliyorum.
 
Merkeze bıraktığım kayıtlardan veya forum üzerindeki mail adresimden bizlere ulaşabilirsiniz.
Teşekkür eder saygılarımı sunarım...
Yukarı Dön
merol Açılır Kutu Gör
Yönetici
Yönetici


Kayıt Tarihi: 29.Şubat.2008
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 288
  Alıntı merol Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16.Ekim.2010 Saat 22:45


konunun sonucunu bizimle paylasırsanız seviniriz müsteri hizmetlerikesin bir sonuc bulacaktır maduriyetinizin giderilecegini umuyorum
Yukarı Dön
majezik2002 Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 20.Ekim.2010
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 10
  Alıntı majezik2002 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20.Ekim.2010 Saat 11:44


Arkadaşım lig tv  5 sene önce lig tv ye abonelik yaptırdım 18.10.2010 tarihinde hiç bi şey söylemeden beşiktaş maçında yarıda yayını kestiler .Çağrı merkezini aradım bana sistem değişikliği nedeniyle yayını alabilmeniz için abone merkezlerinden yeni kart ve kutu almanız  gerekiyor dediler.gittiğimde ise kutuyu burdan alabilirsiniz ama yayını açtırmak için tekirdağ merkezden çorlu ilçesine gitmem gerektiğini söylediler 90 km yol gitmem gerekiyor ayrıca 5 sene önce kendi paramla aldığım modül parasını talep ettiğimde size bedava kutu veriyoruz malesef modül parasını veremeyiz diye söylediler.ama kimseye sormadan üyelik yenilemek ,kutu parası talep etmek,üyelik iptali için direnmek yapmamak yani aklınıza ne gib zorluklar gelirse hepsi digitürk te sakın siz siz olun bir daha bulaşmayın en kısa sürede kutunuzu alın abone merkezine gidin ve teslim belgesi karşılığında kutunuzu iade edin ve kurtulun bu dertten yoksa bunlar insanı kanser eder
Yukarı Dön
cemsandman Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 08.Ekim.2010
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 3
  Alıntı cemsandman Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30.Ocak.2011 Saat 14:06


Merhabalar,
Digiturk Plus kutusunu binbir zorlukla da olsa en sonunda Kasım 2010 da teslim aldılar ve almaya yine aynı teknik servisten aynı kişiler -Ankara  görevlileri geldi.
İşin garip yanı madem teslim alabiliyordunuz da bizi neden 2 ay boyunca mağdur ettiniz diye sorduğumda sadece yüzüme bakıyorlar, çünkü verecek mantıklı bir cevapları yok...
 
Sonuç olarak Digiturk Plus ücretinin yansıdığı faturayı muhasebe biriminden görüştüğüm bir bayan iptal etti ve sadece 9,90 TL tutarındaki giriş paketi ücretini bir ay sonraki faturama yansıttı. Buradan Digiturk muhasebedeki arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Çünkü diğer birimdekiler gibi hazır metinleri bana okumadılar ve ne olursa olsun müşteri haksızdır politikası ile yaklaşmadılar. Digiturk çalışanları içerisinde benim sorunumunun ne olduğunu gerçekten anlayabilen ve çözüm üretebilen yegane insanlar oldular.
 
Bu  firmasının teknik servisinde çalışanlardan biriyle konunun çözülmesi için yaptığım bir telefon görüşmesinde, evime kurulumu kendilerinin yapmadığını ısrarcı bir dille belirtti ve inkar etti. Elimde onlara ödediğim kurulum bedelini gösteren ve firma kaşesinin olduğu bir yazılı evrak var dediğim halde inkar etti. Çok beceriksiz ve bilgisiz insanlardan kurulu bir servis ile başımın belaya girdiğini işte o anda öğrenmiş oldum.
 
Digiturk Plus kutusunu iade aldıktan sonra sıraya üyelik iptali girdi. Üyeliğimide iptal ettirdim ve bundan sonraki süreç de benim için biraz sancılıydı. Çünkü istisnasız iki hafta boyunca hergün ama hergün telefonla beni arayıp iptal ettirmeyin siz şu paketi verelim şöyle indirimler yapalım dediler. Ama kararımdan asla vazgeçmeyeceğimi de her görüşmemde dile getirdiğim halde nafile... Bir gün sonra yine aynı plağı başa alıp aynı şeyler tekrar sil baştan...
Kısacası biz müşterileri hiçbir şekilde dinlemiyorlar, para işin içinde olunca sordukları soru hakkında karar vemenizi istedikleri andaki EVET veya HAYIR dan başka bir şey de duymuyorlar.
 
Abim aynı paketi 29,90 a izleyebiliyorken ben neden 49,90 a izleyeyim. Kişilere özel indirimler yapmalarını hadi anlarım da Şampiyonlar Paketi 39,90TL ye verdikleri paketin aynısını bana neden 49,90TL ve tüm maçları izleyebildiğiniz SüperLig Paketi 43,99TL olan paketi de 55TL ye teklif ediyorsunuz anlayabilmek mükün değil.
Bizim alnımızda SALAK mı yazıyor, soruyorum Digiturk üst düzey görevlilerine. Çalışanlarınız kampanyalarınızdan ve fiyatlarınızdan bir haberdar...
 
Siz siz olun Digiturk alırken,kullanırken size sorulan sorulara da EVET derken iyi düşünün...
En azından benim çevremde artık kimse Digiturk kullanmayacak...
Yukarı Dön
ozgrkdn Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 01.Mayıs.2011
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 2
  Alıntı ozgrkdn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01.Mayıs.2011 Saat 12:19


Mrb,ben de digi üyeliğimi iptal ettirmek ve kutu,kart vs.iadelerimi yapmak istiyorum.Mağdur olmamak için bana tecrübelerinize dayanarak hangi işlemleri yapmam gerektiği konusunda bilgi verebilir misiniz??Tşkr,iyi günler...
Yukarı Dön
cemsandman Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 08.Ekim.2010
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 3
  Alıntı cemsandman Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04.Mayıs.2011 Saat 23:13


Merhaba @ozgrkdn

Digiturk üyeliğinizi iptal ettirmek için öncelikle Digiturk üyeliğiniz sırasında size verilen belgeleri-nüshaları sakladığınızdan emin olun ve bu belgeleri dikkatilice inceleyin.
Üyeliğiniz başlangıcında size verilen bu belgelerde sizin bir imzanız mevcuttur ve üyelik paketiniz açılırken size belli bir süre zarfı içerisinde söz konusu paketlerde indirimler, avantajlar sağlanmış olabilir. Bu da sizin yerine getirmekle yükümlü olduğunuz bir taahhüt anlamına gelir ki taahhütte bulunmuş musunuz bunu inceleyiniz veya öğreniniz.
Herhangi bir taahhütünüz yoksa veya söz konusu taahhüt sürenizi doldurmuş iseniz sizin açınızdan artık iptal için yasal herhangi bir sorun bulunmadığını söyleyebiliriz.
 
Hesap kesim tarihinizden en az bir hafta öncesinde Digiturk müşteri hizmetlerini arayarak mevcut üyeliğinizin iptalini talep edebilirsiniz. Örneğin faturanız her ayın 17 sinde kesiliyorsa 7 Mayıs gibi başvurun. Fatura kesim tarihine en az bir hafta-on gün kala başvuruda bulunun ki, zaman açısından herhangi bir sıkıntı yaşanmasın.
 
Başvurunuzda üyeliğinizde mevcut hizmet paketin iptalininin yanı sıra üyeliğinizin de iptalini talep ettiğinizi önemle belirtmenizde fayda var. Neden ? Çünkü iptal dediğiniz zaman sadece paketin iptalini anlayabiliyorlar. Standart paket üzerinden üyeliğiniz devam ettirilebilir veya üyeliğiniz dondurulabilir. Üyelik dondurulması sürecinde size kesinlikle bilgi vermek zorundadırlar.
 
Üyeliğinizi iptal ettirmek için müşteri hizmetlerine başvurduktan sonra yapacağınız çok fazla bir şey bulunmuyor.
Fatura döneminiz geldiğinde yayının kesilmesi iptalin gerçekleştiği anlamı taşır. Bundan sonraki süreçte en kısa sürede teknik ekipman (kutu, kart, çanak anten, lnb vs) teslimatı yapmanız gerekmekte. Yanlış hatırlamıyorsam 45 gün süreniz bulunuyor. Bu süre zarfında ekipman teslimatı yapmaz iseniz eğer Digiturk yasal yollar ile (savcılık) bu cihazların talebinde bulunacaktır.
Teknik ekipman teslimatını yaparken evinize gelen servisten ekipman teslimatının yapıldığına dair belge almayı da kesinlikle ihmal etmeyiniz.
Bazı teknik servisler o kadar rastgele iş yapıyor ki, bu işten nasıl para kazanıyorlar aklınız hayaliniz durabilir.
 
Yardım edebildiysem ne mutlu...
Yukarı Dön
ozgrkdn Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 01.Mayıs.2011
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 2
  Alıntı ozgrkdn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05.Mayıs.2011 Saat 08:10


Yanıt için çok teşekkür ederim; abonelikten daha zor anlaşılan:))Gözümüzü dört açmamız gerekiyor:))İyi günler..
Yukarı Dön
ibrahim_cicek_16 Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 11.Şubat.2012
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1
  Alıntı ibrahim_cicek_16 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11.Şubat.2012 Saat 21:19


Merhabalar, benimde benzer bir sorunum var.Bende Digiturk plus abonesiyim. İşten ayrıldığım için 2 aylık digiturk faturamı ödeyemediğim için yayınım kesildi. Daha sonra bu faturalar birikti ve 93.49 TL. oldu. 17.10.2011 tarihli faturam geldiğinde taahhüt farkı adı altında 161.44 TL. bir ücret yazıyordu. Halen işsiz olduğum için ödeyemedim. Ardında 16.11.2011 tarihinde ise şok edici faturam geldi. PVR kutu satış bedeli adı altında 619.00 TL. bir ücret geldi.Yani toplamda 950 TL. gibi bir borcum oldu digiturk' e.
Taahhüt farkı dedikleri olayı anlamadım. Benim rızam olmadan mı üyeliğimi iptal ettiler ve taahhüt ettiğim kalan aylarımı tahsil ediyorlar. Madem iptal ettiler neden kiralık verdikleri plus kutuyu almak için girişimde bulunmuyorlar. Sonuçta yayınım kesildiği için ben kutuyu ne yapayım. Haber vermeden iznim olmadan kutuyu da satıverdiler.
Bir vatandaşı üye yaparken imza ve onay alıyorsunuz da üyelikğini iptal ederken neden haber vermiyorsunuz. Üyeliği sona erdirmek sadece size mi ait? Bana bu konu hakkında yardımcı olurmusunuz? Ben bu konuyu sonuna kadar götürücem sonucu ne olursa olsun...
Teşekkür ederim.
Yukarı Dön



 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör



Bu Sayfa 0,094 Saniyede Yüklendi.


DigiNet, Digiturk İnternet Paketleri





 Digiturk | Lig TV | Maliye Borç Ödeme